Krittinee Nuttavuthisit

กฤตินี ณัฎฐวุฒิสิทธิ์

Faculty

Journal Article

Figueiredo, Bernardo; Chelekis, Jessica; DeBerry-Spence, Benet; Firat, A. Fuat; Ger, Guliz, et al.  (2015).  Developing Markets? Understanding the Role of Markets and Development at the Intersection of Macromarketing and Transformative Consumer Research (TCR).  Journal of Macromarketing, 35(2), 257-271.  : (in English)
Nuttavuthisit, Krittinee; Jindarah, Pavitra; Prasarnphanich, Pattarawa.  (2015).  Participatory Community Development: Evidence from Thailand.  Community Development Journal, 50(1), 55-70.  : (in English)
Tadajewski, Mark; Chelekis, Jessica; DeBerry-Spence, Benet; Figueiredo, Bernado; Kravets, Olga, et al.  (2014).  The Discourse of Marketing and Development: Towards 'Critical Transformative Marketing Research'.  Journal of Marketing Management, 30, 1728-1771.  : (in English)
Nuttavuthisit, Krittinee.  (2007).  Post Modern Consumption and Marketing.  Sasin Journal of Management, 13(2), 133-140.  : (in English)
Nuttavuthisit, Krittinee.  (2007).  The Dynamic of Brand Equity.  Asia-Pacific Advances in Consumer Research, 7, : (in English)
Nuttavuthisit, Krittinee.  (2007).  Branding Thailand: Correcting the Negative Image of Sex Tourism.  Place Branding and Public Diplomacy, 3(1), 21-30.  : (in English)
Sherry, J. F.; Kozinets, R. V.; Duhachek, A.; DeBerry-Spence, B.; Nuttavuthisit, Krittinee, et al.  (2004).  Gendered Behavior in a Male Preserve: Role Playing at ESPN Zone Chicago.  Journal of Consumer Psychology, 14(1&2), 151-158.  : (in English)
Kozinets, R.V. ; Sherry, J.F.; Storm, D.; Duhachek, A.; Nuttavuthisit, Krittinee.  (2004).  Ludic Agency and Retail Spectacle.  Journal of Consumer Research, 31, 658-672.  : (in English)
Maesincee, Suvit; Nuttavuthisit, Krittinee; Wongaraya, Ake, et al.  (2003).  Branding Thailand: Building a Favorable Country Image for Thai Products and Services.  Sasin Journal of Management, 9(1), 21-26.  : (in English)
วิชิตา วัฒโนภาส; กฤตินี ณัฎฐวุฒิสิทธิ์.  เศรษฐกิจพอเพียงกับบทบาทของผู้หญิงในสังคมไทย.  จุฬาลงกรณ์วารสาร, 18(72), 104-117.  : (in Thai)

Book Section

Nuttavuthisit, Krittinee; Deberry-Spence, Benet.  (2003).  Punam Anand Keller and Dennis W.  In Punam Anand Keller and Dennis W. Rook (Eds).  Advances in Consumer Research  (30).  Valdosta, GA : Association for Consumer Research

Book

Nuttavuthisit, Krittinee.  (2010).  Consumer Aesthetic Experience in a Retail Context : Pure, Popular, Modern and Post Modern Aesthetic Experiences.  Saarbrucken : VDM Verlag
กฤตินี ณัฎฐวุฒิสิทธิ์.  การตลาดมุมกว้าง Marketing Panorama.  (1.).  กรุงเทพฯ : กรุงเทพธุรกิจ Bizbook
กฤตินี ณัฎฐวุฒิสิทธิ์.  เลนส์การตลาด Marketing Spectacles.  กรุงเทพฯ : กรุงเทพธุรกิจ Bizbook
กฤตินี ณัฎฐวุฒิสิทธิ์.  มิติการตลาด Marketing Magnitude.  กรุงเทพฯ : กรุงเทพธุรกิจ Bizbook
กฤตินี ณัฏฐวุฒิสิทธิ์.  การตลาดเพื่อความสุข (Merry Marketing).  กรุงเทพฯ : กรุงเทพธุรกิจ

Research Report

กฤตินี ณัฏฐวุฒิสิทธิ์ และคณะ; {t:author1}; {t:author2}; {t:author3}; {t:author4}.  โครงการศึกษาวิจัยเพื่อหาความต้องการฝึกอบรมด้านการตลาดท่องเที่ยว.  กรุงเทพฯ : การท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย

Proceedings

กฤตินี ณัฎฐวุฒิสิทธิ์; ปวิตรา จินดาหรา.  (2549).  ธรรมิกราชากับการประยุกต์ในปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียงและการบริหารการตลาด. ใต้ร่มพระบารมีพระบรมธรรมิกมหาราชา : การจัดประชุมวิชาการเนื่องในโอกาส พระบาทสมเด็จพระเจ้าอยู่หัวทรงครองสิริราชสมบัติครบ 60 ปี ครั้งที่ 8 วันที่ 11 สิงหาคม 2549.  อาคารมหาจุฬาลงกรณ์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย : จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Nuttavuthisit, Krittinee.  (2006).  A Redefined Meaning of Consumer Culture after the Tsunami. The Fifth Annual Anthropology Conference.  Bangkok